niedziela, 5 października 2014

Coś, co zmieni Twoje życie

Parę lat temu moje życie się trochę pogmatwało. I nie czas na to, by wdawać się w szczegóły... Znikąd nie było pomocy, co doprowadzało mnie do frustracji, załamania, złości etc. Jednak każdego dnia wstawałam z nową nadzieją, nowymi siłami - odrodzonymi jak feniks z popiołów - na znalezienie sposobu, pomocy, drogi, szansy...

I tak się stało, więc nigdy... NIGDY! nie poddawaj się. Zawsze jest o jeden dzień za wcześnie, by się poddać.

Dziś chcę Cię zaprosić na szkolenie z jednym z najlepszych szkoleniowców, z kimś, kto pomógł mi i rzeszom ludzi, borykającym się z przeciwnościami losu. I nie ma sensu, bym przekonywała Cię o jego wiedzy, doświadczeniu, możliwościach, bo każdy wierzy w to, co chce. Więc nie wierz mi na słowo... zaufaj sobie. Jeśli czytając mojego bloga dowiadujesz się ciekawych rzeczy, jeśli inspiruje Cię on do  działania i robisz małe kroczki na drodze do Twojego szczęścia... to szkolenie, które organizuję dla Ciebie będzie krokiem milowym.


Strach ma wielkie oczy… możesz mu je zamknąć

                                        S trach  
                                        T o
                                   R ak
                                                            A ktywizujący
                                   C zarne
                                   H alucynacje

     Jeżeli uważasz, że strach motywuje Cię do działania, to nie jest to oferta dla Ciebie. Jeżeli sądzisz, że strach pomaga Ci spełniać marzenia, wprowadzać zmiany w Twoim życiu i po prostu być szczęśliwym, to nie czytaj dalej.
    Jeżeli jednak bywa tak, że strach paraliżuje Cię, zniechęca do działania,
po prostu sprawia, że czujesz się źle, paskudnie - to zapraszam  na szkolenie, które specjalnie dla Ciebie poprowadzi Andrzej Setman, terapeuta, trener i autor książek. Człowiek, który z niejednego pieca jadł chleb i chciałby podzielić się
z Tobą jego zapachem, smakiem… Szkolenie zostanie przeprowadzone przy małym współudziale Agnieszki Gabler,  uczennicy Andrzeja, współautorki jednej z jego książek, autorki bloga.
    Żadne słowa nie odzwierciedlą tego, jakie emocje będą Ci towarzyszyć podczas tego warsztatu i co zacznie się dziać w Twojej głowie. Jeśli jednak chcesz sprawdzić opinie o Andrzeju i masz dużo czasu, to zapraszam tu:

    Szczęście to Twój wybór, więc nie wyobrażaj sobie, że po spotkaniu z Andrzejem, Twoje życie w magiczny sposób samo się zmieni, ponieważ… tylko Ty możesz je zmienić, tylko Ty możesz tworzyć najlepszą wersję swojego życia. A Andrzej jest osobą, która w łatwy i przyjemny sposób nauczy Cię jak to robić.
    Nie wiem czy już w pełni zdajesz sobie sprawę, że to będą najlepiej ulokowane pieniądze, bo w końcu przestaniesz tracić czas na strach i rozmyślanie co zrobić i czy zrobić. Bo w końcu wyruszysz po skarb, który zwie się:

S Z C Z Ę Ś C I E

Cena 250 zł przy wpłacie do końca października… potem 300 zł.

Szkolenie odbędzie się w Legnicy, w dniach 15 – 16 listopada 2014.

Więcej informacji pod nr 694 981 149 lub mail: gabaga1@interia.pl

Ilość miejsc ograniczona - max. 20 osób, by każdy mógł zamienić parę słów z Andrzejem


Chcesz wiedzieć więcej? Czego jeszcze się dowiesz podczas warsztatów?
Nie jestem w stanie opisać Ci wszystkiego, bo to nierealne... tam po prostu trzeba być. 
Mogę Ci tylko powiedzieć, że podczas szkolenia na pewno dowiesz się:
  • jak działa Twoja świadomość i podświadomość
  • jak powstają emocje i jaką pełnią rolę w Twoim życiu
  • co to jest opór i dlaczego pojawia się przy zmianach
  • jaki wpływ na zdrowie człowieka ma język mówiony
  • jak możesz chronić swoje życie i zdrowie
  • jak rozpoznać chore poglądy
  • co możesz zrobić, by osiągać swoje bliższe i dalsze cele
  • które poglądy i myśli są dla Ciebie niezdrowe
  • jak spowodować, by czuć się tak jak chcesz (bez użycia psychotropów)
Co zyskasz? No cóż...
Albo staniesz się szczęśliwy, albo "tylko" zaczniesz żyć łatwiej, radośniej i efektywniej niż do tej pory :)

Agnieszka


6 komentarzy:

  1. Domyślam się, że sama brałaś udział w takim szkoleniu?
    Ostatnio trochę o tym strachu i lękach w moim życiu myślałam i chyba odnalazłam swoją drogę (wskazaną oczywiście przez kogo innego) jak ze strachu wstrzymującego przejść w stan mobilizujący. To było dla mnie coś nowego, odkrywczego. I sprawiło, że jakieś kolejne łańcuchy ode mnie odpadły ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Intuicja kolejny raz Cię nie zawiodła :), tak byłam na takim szkoleniu i stąd wiem ile dzięki temu można zmienić w swojej głowie.
      Masz chęć podzielić się na czym polega Twoja droga, by strach był mobilizujący zamiast ograniczający? Chętnie przeczytam.
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. To też było szkolenie - tak jakby. W wersji online. Usłyszałam wtedy, że strach może nas spowalniać, ale nigdy nie powinien hamować czy zawracać.Zwykłe słowa, ale pozwoliły mi ten lęk oswoić - stał się bardziej namacalny, a przez to bardziej do opanowania. A po drugie padło pytanie: a gdyby tak Ci się udało zrobić to, co chcesz? I zaczęłam wartościować. Co ma dla mnie większe znaczenie: możliwy sukces, czy porażka? Co w najgorszym wypadku może się stać i czy rzeczywiście jest to takie straszne?
      Może to dziwne, ale nigdy nad tym strachem się nie zastanawiałam. Po prostu był, a kiedy zaczęłam nad nim myśleć i podchodzić do niektórych działań na zasadzie: boję się, ale robię, zrozumiałam, że lęk zawsze będzie obecny w moim życiu I poczułam ulgę. To jak z uświadomieniem sobie, że nigdy nie zrobisz w ciągu dnia wszystkiego, co sobie zaplanowałaś, bo zawsze pojawi się coś innego, co Ci to uniemożliwi. Ten sam rodzaj ulgi -to nie ja jestem winna. Tak po prostu jest ;-)

      Usuń
    3. Dzięki, fajnie że się podzieliłaś spostrzeżeniami :)

      Usuń