czwartek, 3 kwietnia 2014

Czy to jest Miłość, czy to jest Ko...panie?

Zanim stwierdzisz czy zgadzasz się z przedstawionymi w tym poście poglądami, przeczytaj go w spokoju.

Zastanawiasz się czasami czy Twój partner Cię kocha?...Czemu?... Dlaczego nie jesteś pewna miłości swojego partnera?...Czy to domena kobiet? Zapewne część winy można zrzucić na braki w edukacji :), bo przecież w żadnej szkole nie uczą języka miłości, o którym pisałam w poprzednim poście. 

Dziś jednak zajmę się czym innym, mianowicie jak rozpoznać, że Twój  partner Cię kocha. Wnioski, jakie tu przytoczę, pochodzą z bardzo ciekawej książki (powinna być lekturą obowiązkową dla dziewcząt w szkole), którą napisał mężczyzna dla kobiet (więc chyba wie, co mówi:P). A inspiracją do napisania tego posta jest mój Partner, który właśnie podkłada mi poduszkę pod głowę:)...i to jest jeden z Jego sposobów okazywania mi miłości. Pamiętaj, to szczegóły, drobne rzeczy  tworzą piękną całość.


Otóż podobno kiedy mężczyzna kocha, to opiekuje się swoją kobietą, dba o nią. Jeśli tego nie dostajesz, przestań tłumaczyć swojego faceta, przestań marnować czas na szukanie usprawiedliwień dla niego...bo nie ma kasy...jest zestresowany...ma dużo obowiązków, itd. Hej, pomyśl, podłożenie poduszki pod głowę to kwestia kilku sekund, nie potrzeba kasy i chyba dobrego humoru też.. Jeśli Ci kapie kran, zepsuł się komputer, to jeśli Cię facet kocha, to z pewnością pomoże rozwiązać ten problem...albo naprawi sam...albo popyta wśród kumpli...albo wpadnie na inny pomysł. Po prostu.

Co dalej? PLANY - Mężczyzna, gdy Cię kocha robi plany na przyszłość i uwzględnia Cię w nich, np. pyta gdzie chciałabyś spędzić z nim urlop? Snuje wizje o waszej wspólnej przyszłości, o tym jak to kiedyś sobie usiądziecie przed kominkiem i powspominacie :) Czy słyszysz czasami coś takiego z ust swojego mężczyzny? Ja tak i mam nadzieję, że Ty też :)

Ciekawostką, aczkolwiek nie twierdzę, że jeśli Twój facet tak nie robi, to oznacza, iż Cię nie kocha. Jestem daleka od tego. W każdym razie podobno zakochany (kochający) facet będzie chciał przedstawić, poznać swoją kobietę z rodziną, przyjaciółmi. A ciekawostką do potęgi jest forma w jakiej to robi:). Wieść głosi, że zaznacza, że to jest jego kobieta, mówi "Mamo, to jest MOJA Agnieszka", do kumpla też powie " poznaj MOJĄ kobietę, dziewczynę, narzeczoną, Agnieszkę". To podobno taki samczy znak, sygnał, który ma znaczyć tyle co "ona jest moja i łapy precz od niej":)

CHRONI, zawsze ją obroni...nawet, gdy musi zaryzykować

To z pewnością nie wszystko. 
Pisz komentarze, jeśli wiesz po czym jeszcze można rozpoznać miłość mężczyzny.

Agnieszka

2 komentarze:

  1. Bardzo fajny blog. Liczę na duży rozwój, bo chętnie będę Cię odwiedzać. :)

    OdpowiedzUsuń